15.6.10

~Tuinhuisje?

 
Dit is het tuinhuisje wat ik via Marktplaats
heb gekocht.
Afgelopen Zaterdag weer opnieuw opgebouwd
in onze eigen tuin. Het was te zwaar voor mij, en
Richard had toch echt wel hulp nodig,
Gelukkig had mijn broer een paar uur
tijd om even te helpen,
Toen hij weer naar huis ging, stond het huisje iig.
de afwerking kan Richard zelf. en mijn taak begint
als het zover af is om geschilderd te worden.
Ik twijfel nog over de kleur…



  Dit blijft géén tuinhuisje
We hebben het gekocht met de bedoeling
als stalletje/ schuilplekje voor Goatee.

This little gardenhouse I bought second Hand
My brother came over to help to rebuild it again.
It is going to be a stable for our Goatee..
When it is all finished, I want to repaint it.
I am not sure yet which color.


I am sure he will be pleased
with his new home
He is 4years old and he never had a rofe over his head!!!

Ik weet zeker dat Goatee blij zal zijn
met zijn nieuwe onderkomen…
Hij is 4 jaar oud en heeft nog nooit een dakje
boven zijn hoofd gehad!!!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hai,
Wat heb je toch een heerlijk blog. Ik word er altijd helemaal blij van als ik erop kijk. Wij hebben ook net een schuurtje van Marktplaats "gescoord', ik wilde er graag rode dakpannetjes op dus die ook nog op MP gevonden. Nu ook nog even iets moois ervan maken. Alleen is de mijne voor bij m'n moestuin om spulletjes in op te bergen. Wat kun je daar gelukkig mee zijn hè!

WEERspiegeling zei

wauw Anna, wat een paradijsje hebben julie toch, super!!
Als ik een kleur kiezen mag, dan wordt het nieuwe onderkomen van Goatee in een prachtige kleur vergrijsd blauw geschilderd; die kleur staat zo mooi tussen al dat groen.
Maar Goatte zal 't niets uitmaken, die zal blij zijn met z'n eerste echte huis!
Geniet van je huis en de 'veestapel' en een fijne week gewenst.
Groetjes, ook aan Richard,
Anita

Unknown zei

Ach de arme ziel, een geit die nog nooit een dakje boven zijn hoofd heeft gehad. En geiten houden helemaal niet van regen. Nou, dan wordt ze hartstikke verwend. Ziet er leuk uit en wordt vast een hele knusse stal!
Fijne dag nog en lieve groeten, Marja

Bonjade zei

Wat zal ie blij zijn met dit pracht paleisje......de schat...
Fijne dag

Anoniem zei

Ow helemaal geweldig het huisje en wat jullie geitje dan blij zijn met het afdakje,echt super,wens jullie een fijne avond,jullie wonen echt in een paradijsje!lieve groet Joke.

jerilanders zei

He is a lucky little goat. It may be a little strange for him to have an "inside" home, but I bet he will appreciate it when he needs the shade or relief from the cold.