1.6.10

~Hoekje met Zink!

Mijn nieuwe hoekje zink
Meteen rechts naast de keukendeur..
Het raampje wat je ziet, is van de badkamer!

De langwerpige bak hebben we achterin
de tuin gevonden.
Er zitten verschillende lagen verf op,
die er door de jaren heen weer bijna allemaal af zijn,
Ik heb ‘m niet schoongemaakt,
ik vond ‘m zo in deze staat wel iets hebben…

De bak heb ik om en om gevuld met
Arenaria montana en Houstonia.

De liefelijke Houstonia oftewel
Porceleinsterretje in een prachtige blauw lila kleur!

 

Arenaria montana, oftewel Zandkruid
in Romantisch wit!
 

Zink, beton en hosta’s
Super Heerlijke combinatie, toch?

4 opmerkingen:

Sanneke Panneke zei

Een heel gezellig hoekje, vooral ook met dat raam erbij. Hoe ouder de zink, hoe mooier het wordt.En dan te bedenken, dat een paar jaar terug iemand aan mij heeft gevraagd of ik al het oude zink wilde hebben, en weet je......heb ik afgeslagen, omdat ik toen nog niet wist waar ik ermee naar toe moest....STOM STOM STOM.
Een hele fijne dag gewenst
lieve groet Monique

marijke zei

ziet er super uit anna!!

inka en andre zei

Hallo Anna,een mooi zinken hoekje en wat zijn de porceleinsterretje mooie lieve plantjes,he,mooie kleur ook,daar houd ik wel van.

Voor straks alvast een hele fijne avond.

jerilanders zei

This is a wonderful gathering of galvanized things. The moss on the window box is beautiful. I hope you are having a jolly time fixing up your new homeplace.