26.6.10

~There's a New Goat in Town…

Let me introduce Saartje to you
She is 5years old and a perfect little Matey
for our Goatee…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik wil jullie graag even voorstellen aan Saartje
Ze is ong. 5 jaar oud
en ze is een prima maatje voor onze Goatee…


But where is Goatee?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hé, waar is Goatee eigenlijk?

“Pssst, Don’t telle her you saw me?
I am hiding for her…I am a little scared!!
I never saw an other goat in my whole life…”

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Na even zoeken vond ik ‘m
“Pssst Vertel haar maar niet dat je me gevonden hebt?
Ik ben een beetje bang voor haar!!!”
”Ik heb nog nooit van m’n leven een andere geit gezien..”
 
Het doet me denken aan het oude liedje
van de Eagles uit 1977
dat kennen jullie vast nog wel?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
It makes me think about on old song
of the Eagles (1977)
Do you Remember?


There's talk on the street;
it sounds so familiar
Great expectations,
everybody's watching you
People you meet,
they all seem to know you
Even your old friends treat you like
you're something new

There's a new kid in town
There's a new kid in town
There's a new kid in town

Oh, my, my
There's a new kid in town
just another new kid in town
Ooh, hoo
Everybody's talking 'bout the new kid in town,
Ooh, hoo

8 opmerkingen:

Sanneke Panneke zei

Geweldig, ik ben helemaal weg van geitjes. Zou zo mijn tuin ermee vol willen zetten. Ik denk dat ik bij jouw kom logeren. Wat een geweldige ruimte waar ze rondlopen, heel gezellig. Voor een paar jaar terug heb ik er 2 gekregen, en dat waren dus bokjes. Dat ging dus echt niet. Ze bokte de hele dag, en de kinderen waren er bang van. Ook ik kreeg het steeds te verduren, met voeren deden ze alles om mij weer weg te jagen, met hun hoorntjes. Achteraf hoorde ik dat het nooit goed is om alleen 2 bokjes neer te zetten, maar wist ik veel, had ze immers van iemand gekregen.2 mannetjes bij elkaar, en dan kijken wie de baas is, oh nee, dat gaat nooit goed. dus helaas zijn ze naar een boerderij vertrokken, waar heel veel geitjes rondliepen. Daar hadden ze het natuurlijk reuze naar hun zin.
nou geniet er maar van, ik vindt ze echt geweldig.
Lieve groet Monique

Róisín zei

She's lovely!

Unknown zei

What a cute coat, Anna-Animal-Lover ;O)) I love the colour! I know it will live a happy life from now on!!

Pas de deux zei

Wat een mooie blonde geit. Het is echt genieten. Mooi in combinatie met alle andere dieren op je blog. Prachtige sfeer. Dag, fijn weekend,
Lilian

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Ontdekte je blog via,via,

wat een leuk geit-verhaal. Hopenlijk kunnen de beide geiten het snel met elkaar vinden. Het levert in ieder geval mooie foto,s op.

groetjes Pauline

Michelle May-The Raspberry Rabbits zei

Anna she's beautiful! I hope Goatee will enjoy his new friend!
I love all your beautiful creatures. I wish I could visit you.

The Dutchess zei

Geweldig...het is dus geen liefde op het eerste gezicht..leuke beestjes hoor! :))

Magaly Guerrero zei

She is posing! So absolutely cute ;-)