4.2.10

~Voorlopig even uit de running?

Ik werk altijd met Window Life Writer
en die geeft te kennen dat
ik helaas geen posts meer kan plaatsen!
Ik snap niet precies waarom, eerst dacht ik aan
een up-date ofzo.
dus bedacht ik dat ik het gewoon ook
via Blogger zou kunnen doen!
Maar helaas die geeft te kennen dat mijn
space ruimte vol zit...Ik zit dus gewoon aan mijn Tax..
Ik kan nog wel tekst op mijn blogs zetten
maar absoluut géén foto's meer!
En dat vind ik leuker als mijn gekwebbel
dus nu moet ik eens even gaan bedenken
wat ik nú verder ga doen???
Ik laat het jullie nog weten!
Groetjes voor nu!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I always work with Window Life Writer
which indicates that
I unfortunately won't be able to add new posts!
I did not understand, at first I thought
an up-date or something.
So I thought I just try to post
with Blogger!
But unfortunately that indicates that my
space area is full ... I just have reached my Tax ..
I can still put text on my blogs
but absolutely no more pictures!

So now I need a few days to think
What I am going to do about this??
I'll let you know soon!
Loving Regards for now!

4 opmerkingen:

cindy-stitches-n-stuff.blogspot.com zei

Hi, can you make a book out of this blog and start over?

I can't figure out how to copy your fairy pictures, I went to the link and nothing would print.

Big hugs, I'm so sorry you can come and have lunch.

cindy@stitches

Anoniem zei

Ow Anna das naar zeg,kun je geen nieuw blog aanmaken onder een zelfde soort naam en dan doorlinken,dat je daar verder gaat,anders zul je posten moeten gaan verwijderen,verzin maar gauw wat haha,want wil je niet missen,fijne avond,lieve groet Joke.

Unknown zei

Hi Anna,

Just want to sent a hug and say that I miss you!

Geri Meftah Art zei

Ik verwacht binnenkort ook iets dergelijks bij Blogger. Ik heb via de help site van Blogger gelezen dat voor 5 dollar of euro per maand, is me niet helemaal duidelijk, 20MB erbij kan kopen.
Dat ga ik nu maar doen. Ik vind weblogs maken zo leuk. Ik wil mezelf geen beperkingen opleggen. Je moet wel een visa card hebben, want er is geen andere manier van betalen. Ik ben me daar ook al op aan het orienteren.
Succes verder. Niet stoppen, hoor, en ook niets weggooien. Het is allemaal te mooi en met teveel liefde gemaakt. Een visacard kort van 25 tot 36 euro per jaar.
Groeten van Geri