8.2.10

~Super Blij!

Richard heeft gisteren
het bedrag betaald om weer te kunnen Bloggen!
en vandaag kan ik alweer foto’s plaatsen!

Met een free blog heb je 1 GB ruimte om je foto’s
te plaatsen, als je betaald kun je kiezen
tussen 20 of 80 en nog meer
de prijs voor 20 GB wat ik nu dus heb gekozen,
kost ong. 5 euro per jaar! en daarna zie ik wel weer verder.
Hoe meer ruimte je wil hoe duurder het word.
Logisch toch?

Ik kan gelukkig weer foto’s plaatsen!
en ben dus weer Super BLIJ!!!

pixdaus04  ~ LINK FOTO ~

6 opmerkingen:

The Dutchess zei

Gelukkig....daar ben ik ook blij mee;))
Het zal bij mij ook wel eens kunnen gebeuren binnenkort maar ik ga gewoon doorlinken denk ik..The Dutchess deel twee..:)

Fijne dag..

Unknown zei

Thoose ducks where so cute.
//Camilla

marijke zei

super anna!!!

Unknown zei

Great Anna....one never knows what one does when a year has passed...maybe one don't feel like blogging anymore! But welcome back ;O)))

Anna zei

@ Mette
Yeh.. your right!
and thanks! it's great to be back!!!

kienkele zei

Hallo Anna, dank voor je reactie op mijn blog, en ja, je mag me bij je favorieten plaatsen hoor!
Heb ook even bij jou rondgekeken, mijn hemel, ik ben al druk met 1 blog, hoe doe je dat???
Ben hier alvast volger geworden!
Tot gauw, groetjes, Tineke