29.12.09

~New Camera

Richard got a new Olympus Digital Camera
for Christmas! 
Today  we went for a drive and he made a
few photo’s to try out his new Camera!
You can see he loves Animals as much as I do!!!

  

Richard heeft voor de Feestdagen een nieuwe
Olympus Digital Camera cadeau gekregen!
Vandaag hebben we een stuk van de
Lek- Linge route gereden, ten hoogte van Leerdam!
Daar heeft hij verschillende foto’s gemaakt,
om even zijn Camera uit te proberen…
 

Je kunt wel zien dat hij net zoveel
van Dieren houdt als Ikke!

3 opmerkingen:

cindy-stitches-n-stuff.blogspot.com zei

Hi Anna, it seems like it's been forever since I was here. Christmas was amazing, now making lots of plans for the new year 2010. Glad you hubby got a new camera, the pictures are beautiful, but they always were. What's happening on your house? Any bights?

Well, I'm going to just walk through your garden for a bit and she if I've missed anything.

Hugs
cindy@stitches

come visit

Anoniem zei

Oww een nieuwe camera,wat geweldig en het is fijn als je er goed mee overweg kunt,ik snap er nooit wat van helaas,maar jou Richard wel,want hij heeft prachtige foto`s gemaakt en dan heb ik het over alle foto`s,heerlijk al die diertjes die hun ding doen in de natuur,ik hoop dat hij nog veel meer foto`s gaat maken waar wij van mogen meegenieten,ik wens je een heel fijn oud en nieuw toe en al het geluk,liefde en gezondheid wat er bestaat voor 2010,lieve groetjes Joke.

Flores La Plaza zei

Muy bonitas fotos, me gusta e interesa este blog